ولی قبل این منو غرورمو کشته بودم
اینقدر غرورو مردونگیمو زیرپام گذاشتم ک اگ واس ی غریبه اینکارو میکردم.....
اه بیخیال
یاد گرفتم واس عزیزترین کسم هم غرورمو نشکونم
هرچی میکشم از غرورمه دیگه اگ یبار بلد بودم غرورمو نشکنم اینجوری نمیشد
از حرفایی از کارایی گذشتم که غرور هیچ آدمی نمیتونه قبول کنه ولی من بخاطرش گذشتم
Without you die...ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 4:04
ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 5:37
حیف ک قول دادم دیگه مزاحمت نشم


ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: خوش بحالت,خوش بحالت تکه سنگ,خوش بحالت به انگلیسی,خوش بحالت کبوتر,خوش بحالتون,خوش بحالت ارمین,خوش بحالت بهزاد پکس,خوش بحالت امام رضا داری,خوش بحالت پیش خودت هستی,خوش بحالت علی عبدلمالکی, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11
ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11
مگه میشه ب کسی که 5 سال تموم فکروذهنت باشه
حتی سرمو بالا نمیگرفتم دختریو ببینم
6ماهه رفته اووووووف
حالا مگه میشه فکرنکنم
ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: نمیتونم برقصم مگه کری,نمیتونم فالو کنم,نمیتونم فراموشت کنم,نمیتونم از تو بگذرم,نمیتونم ببخشمت,نمیتونم وارد فیسبوک بشم,نمیتونم درس بخونم,نمیتونم لایک کنم,نمیتونم فراموشش کنم,نمیتونم بگم دوست دارم, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11