Without you die

خرید بک لینک
راس میگین غرور میکشه منو

ولی قبل این منو غرورمو کشته بودم

اینقدر غرورو مردونگیمو زیرپام گذاشتم ک اگ واس ی غریبه اینکارو میکردم.....

اه بیخیال

یاد گرفتم واس عزیزترین کسم هم غرورمو نشکونم

هرچی میکشم از غرورمه دیگه اگ یبار بلد بودم غرورمو نشکنم اینجوری نمیشد

از حرفایی از کارایی گذشتم که غرور هیچ آدمی نمیتونه قبول کنه ولی من بخاطرش گذشتم

Without you die...

ما را در سایت Without you die دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 4:04

ﻓﺪﺍاااااﯼ ﺳﺮﺕﺍﮔﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﮐﻨﺎﺭ ﻧﻤﯿﺎﺩﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ﺣﺮﻓﺘﻮ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻪﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻠﻮﺗﺖ ﺩﺭﮔﯿﺮﻩﻓﺪﺍﯼ ﺳﺮﺕﺍﮔﻪ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺍﻭﻥ ﺟﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﻧﻤﯿﺸﻪﺍﮔﻪ ﺩﻟﺖ ﭘﺮﻩ ﻭ ﺩﺳﺘﺖ ﺧﺎﻟﯽﺍﮔﻪ ﺭﻭﺯﺍ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺸﯽ ﻭ ﺷﺒﺎ ﺁﺭﺯﻭﻓﺪﺍﯼ ﺳﺮﺕﺍﮔﻪ ﯾﮏ ﺩﻝ ﻧﻪ ﺻﺪ ﺩﻝ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻭﻧﯽ ﺷﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻮ ﺷﮑﺴﺖﺍﮔﻪ ﺳﺎﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﮐﻮﮎ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻣﻠﻮﺩﯼ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﻪﻓﺪﺍﯼ ﺳﺮﺕﺍﮔﻪ ﺧﻮﺏ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺪﺵ ﮐﺮﺩﻥﺍﮔﻪ ﺁﺷﻨﺎﯾﺎﻥ ، ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺷﺪﻥﺍﮔﻪ ﻧﺪﺍﻧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻧﺸﺴﺘﻦﻓﺪﺍﯼ ﺳﺮﺕﺍﮔﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺷﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﺮﺩﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺎ ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﺎ ﺣﺴﺮﺕ ﺗﺒﺎﻫﺶ ﮐﻨﯽﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻦﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﻏﻤﮕﯿﻦﺑﺮﻗﺺ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺑﺎﺏ ﺩﻟﺖ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﮐﻦﮔﻮﺭ ﭘﺪﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻗﻠﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﺘﻮ ﺧﻂ ﺧﻄﯽ ﮐﻨﻦﺷﺎﺩ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﻘﺴﯿﻤﺶ ﮐﻦ ،ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼﻧﮕﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪﺍﯾﻦ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﯼﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﺕ،ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﺕ ،ﺷﺎﺩﯼ ﻫﺎﺕ ،ﺣﺘﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕﻫﺮﭼﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﻭ ﻧﯿﺴﺖﺣﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺣﻘﯿﺮ ﻣﻦﻓـــــــﺪﺍﯼ ﺳﺮﺕﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ﻭ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮﻫﻤــــــﯿﻦ. Without you die...

ما را در سایت Without you die دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 5:37

خوش بحال پسری که الان بهش میگی عشقم

حیف ک قول دادم دیگه مزاحمت نشم

Without you die...

ما را در سایت Without you die دنبال می‌کنید

برچسب: خوش بحالت,خوش بحالت تکه سنگ,خوش بحالت به انگلیسی,خوش بحالت کبوتر,خوش بحالتون,خوش بحالت ارمین,خوش بحالت بهزاد پکس,خوش بحالت امام رضا داری,خوش بحالت پیش خودت هستی,خوش بحالت علی عبدلمالکی, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11

عشقــــــــــم؟؟ آخـــــہ مڹ بدوڹ تو چیـــــکار کنـــــم؟؟؟تا ڪے بغـــــض کنــــــــــمو توو خودم بریزم؟؟؟تا ڪے بہ همـــــہ بگــــــــــم فرامـــــوش شدیو بهــــــــــت فکــــــــــر نمے کنــــــــــم؟؟؟چــــــــــرا واســـــہ مڹ همــــــــــہ چیـــــز اجباریہ!!!اجبـــــار فراموش کردنـــــتمگہ میشہ یہ تیکہ از وجودمو فراموش کنــــــــــم؟؟؟آخ چقــــــــــدر دلــــــــــم برات تنگہ...آخ چقــــــــــدر میخامــــــــــت ولے ندارمــــــــــتدلــــــــــم میخاست بودے ، یہ دل ســـــیر توو بغلــــــــــت گریہ مے کردمڪے جــــــــــز Without you die...

ما را در سایت Without you die دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11

ب من از فکرنکردن نگین

مگه میشه ب کسی که 5 سال تموم فکروذهنت باشه

حتی سرمو بالا نمیگرفتم دختریو ببینم

6ماهه رفته اووووووف

حالا مگه میشه فکرنکنم

Without you die...

ما را در سایت Without you die دنبال می‌کنید

برچسب: نمیتونم برقصم مگه کری,نمیتونم فالو کنم,نمیتونم فراموشت کنم,نمیتونم از تو بگذرم,نمیتونم ببخشمت,نمیتونم وارد فیسبوک بشم,نمیتونم درس بخونم,نمیتونم لایک کنم,نمیتونم فراموشش کنم,نمیتونم بگم دوست دارم, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 23:11

صفحه بندی